.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با معرفی ناصر علی نژاد ؛
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید مازندران منصوب شد
شمال نیوز : آئین تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران عصر چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه با حضور مدیر کل و روسای ادارات ستادی برگزار گردید.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید مازندران منصوب شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد ، حجت الاسلام دکتر یوسف پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان طی سخنانی ضمن برخورداری همه مومنین از فیوضات و فضائل معنوی این ماه با برکت، به اخلاق اداری و سازمانی اشاره کرد و اظهار داشت: هدف گزاری در مسیر خدمت به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را رویکرد اصلی سازمان بدانیم و کارهای خوب و ماندگار انجام دهیم و برای دیگران الگو باشیم.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به ویزه گی های یک مدیر خوب اشاره کرد و عنوان کرد: تواضع و فروتنی، سعه سدر و گشاده روئی، خوش خلقی، صداقت در گفتار،امانت داری،بیان حقیقت،مراقبت در کار، وفاداری، تدبیر، بلند نظری و خوش بین بودن را خصوصیات یک مدیر شایسته و مسئولیت پذیر دانست.

 

ایشان افزود: همه کارکنان بنیاد باید این خصوصیات حسنه و نیکو را در درون خود تقویت کنند و با این نگاه و تفکر به افضل ترین انسانها ( ایثارگران عزیز ) خدمت بی منت ارائه دهند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: زمانی کار ما ارزشمند است که حرف های درست بر زبان جاری کنیم تا دیگران از ما راضی شوند.

 

ناصر علی نژاد معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد مازندران نیز طی سخنانی گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را در نهاد مقدس بنیاد پیدا کردم و این فرصت را برای خود یک افتخار می دانم.

 

علی نژاد افزود: همفکری، هم اندیشی،شفاف سازی،اخلاق مداری، استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های همکاران و مشاوره های اصولی و سازنده را بعنوان عناصر مهم در جهت پیاده سازی برنامه ها عنوان کرد و گفت: در جهت خدمت به ایثارگران تلاش می کنیم تا کارنامه درخشانی از خود بجای بگذاریم.

 

در این آئین مهدی ضمیرپور مقدم نیا معاون توسعه مدیریت بنیاد که به مقام بازنشستگی نائل شده است تودیع و تکریم و ناصر علی نژاد از سوی حجت الاسلام دکتر یوسف پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بعنوان معاونت جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد مازندران معارفه و منصوب گردید.

 

شمال نیوز این انتصاب شایسته برادر جانباز ناصر علی نژاد را تبریک گفته و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.